Istoric:
  • Compania are sediul la Vicenza, Italia, unde tatal lui Marco Bicego, Giuseppe Bicego, a inceput sa produca bijuterii de lux in 1958.
  • Inca de la lansarea brand-ului sau in 2000, Marco Bicego a dat dovada de pricepere si istetime innascute, dezvoltand compania.
  • Pornind de la schitele initiale, realizarea prototipului si pana la numeroasele faze implicate in crearea unei bijuterii de lux, aproape 80 de maestri aurari isi dovedesc talentul in atelierele companiei. Expertiza si monitorizarea atenta a operatiilor interne genereaza livrari punctuale si un excelent centru service.
  • Noul sediu Marco Bicego este un testament al dinamismului si al inovatiei, gazduit pe o suprafata de 6000 de metri patrati. In incinta noului sediu se regaseste si un showroom pentru clienti in care Marco Bicego si echipa sa pot prezenta cele mai recente colectii.
  • Colectiile de bijuterii Marco Bicego sunt astazi prezente in 270 de bijuterii din Italia si peste 200 de magazine din Europa. In America sunt prezente prin Saks Fifth Avenue si Neiman Marcus, iar in Japonia in Mitsukoshi.
Prezentare brand:
  • Un brand de bijuterii de lux italian cu traditie artizanala si inspiratie moderna.
  • Cuvintele cheie ce definesc brand-ul Marco Bicego: design, creativitate, inovatie, cercetare, maiestrie, pretioase, unicitate, forme neregulate, finisaje exclusive, realizate manual, eleganta, modernitate.
  • Fiecare bijuterie Marco Bicego este originala si apreciata din doua motive: selectia meticuloasa a materialelor pretioase de cea mai buna calitate si procesul de prelucrare ce imbina talentul cu tehnologia de ultima ora.
  • Bijuteriile Marco Bicego se adreseaza femeilor cu spirit tanar, libere in gandire, deschise la minte si entuziaste, femeilor care apreciaza moda, trend-urile, calatoriile si care stiu sa aleaga creatia perfecta care sa le exprime personalitatea.
  • Stilul este definit de aur contemporan (o noua interpretare a bijuteriilor), personalitate (proaspat si energetic), lux modern (versatil, facil, mereu potrivit).
  • Alegerea unei bijuterii Marco Bicego inseamna a alege dintr-o mare varietate de modele deosebite. Inseamna calitate pana la cele mai mici detalii si grija selectarii materiilor prime de cea mai buna calitate. Marco Bicego este sinonim cu unicitatea si atentia oferita clientului.
  • Campaniile de promovare implica prezenta in cele mai prestigioase reviste de lifestyle, billboard-uri, actualizarea continua a paginii web, evenimente anuale. Bijuteriile Marco Bicego sunt purtate de catre numeroase vedete: Jennifer Lopez (bratara Goa in cadrul concursului "American Idol", SUA), Hillary Clinton, modele ce au defilat la St. Moritz Fashion Show.
Designer-ul Marco Bicego:
  • "Inspiratia din spatele crearii bijuteriilor mele isi are radacinile in originile mele venetiene si in frumusetea locurilor de acolo. Am avut mereu incredere in calitatea si secretele bijuteriilor italiene."
  • "Eu personal acord o importanta deosebita si pun multa pasiune in alegerea si compozitia fiecarei pietre selectate pentru crearea bijuteriilor. Nuantele delicate si culorile diferite ale pietrelor naturale, taiate cu deosebita atentie, ofera individualitate fiecarei bijuterii."
  • "Colectiile mele se evidentiaza datorita tehnicilor unice de manufactura, pe care le-am primit mostenire de la tatal meu. Gravura manuala simbolica brand-ului este realizata cu "bulino", o unelta traditionala speciala utilizata pentru gravura manuala care ii ofera aurului o textura fina."
Colectia de bijuterii este formata din modele de dama: cercei, inele, coliere, bratari.

Caracteristici bijuterii:
  • Material: AUR 18kt galben si alb
  • Diamante
  • Pietre pretioase: rubin, safir
  • Pietre semi-pretioase: topaz albastru, ametist, turmalina roz, citrin lemon, peridot
Colectii: Goa, Marrakech, Paradise, Confetti Oro, Confetti Isola, Confetti Gemme, Cairo, Jaipur, Haute Couture.