Istoric:
  • In 1977, Roberto Coin a fondat la Vicenza, Italia, compania ce avea sa ii poarte numele.
  • Brand-ul Roberto Coin a fost lansat in 1996. Succesul a venit intr-un timp scurt, astfel incat in anul 2000, la doar patru ani de la infiintarea brand-ului, Roberto Coin se pozitiona pe locul 7 in topul celor mai cunoscute brand-uri din Statele Unite ale Americii.
  • In 2001, Roberto Coin castiga primul si al treilea loc in cadrul "Gold Trends 2000". De asemenea, in acest an este lansata gama "Natura" al carei element principal este "animal print-ul": Zebra, Cobra, Giraffe, etc.
  • In 2002, Roberto Coin se regasea printre brand-urile de top din Italia si din intreaga lume.
  • In acelasi an, Roberto Coin castiga Jewellery Desingners' Oscar "Gold Virtuosi 2nd Edition".
  • In 2003 Roberto Coin obtine locul 3 in cadrul "Tahitian Pearl Trophy".
  • Astazi, brand-ul Roberto Coin este comercializat in peste 1.200 de locatii. Sediul este la Vicenza, Italia – supranumit orasul de aur.
Prezentare brand:
  • "Ceea ce am creat in toti acesti ani poate fi exprimat printr-un singur cuvant... BUCURIE! Bucuria de a crea pentru a da un plus de frumusete fiecarei femei si bucuria de a oferi bucurie celor care ofera, primesc si poarta bijuterii". – Roberto Coin.
  • Roberto Coin isi exprima spiritul creator si maiestria in prelucrarea aurului prin intermediul colectiilor sale. Bijuteriile lui vorbesc despre dragoste, romantism si sentimente.
  • DRAGOSTE si PASIUNE – prin interpretarea acelor elemente in diverse culori si forme, iau nastere cele mai creative design-uri.
  • Considerat "Regele nestematelor", rubinul a fost mereu inconjurat de o multitudine de legende care ii atribuiau puteri miraculoase, cum ar fi abilitatea de a aduce pace, de a asigura viata lunga, fericire si sanatate. In antichitate, femeile considerau ca rubinul aduce fertilitate; iar razboinicii birmani isi inserau rubine sub piele pentru a-i feri de rani in timpul luptelor.
  • Compania pune un accent deosebit pe "atentie", o cultura care isi are radacinile in respectul pentru consumator. Atentia pentru cerintele si preferintele clientelei, pentru design, pentru standardele inalte de calitate.
  • Bijuteriile Roberto Coin au fost printre preferatele unor vedete precum: Uma Thurman, Nicole Kidman, Madonna, Gwyneth Paltrow, Catherine Zeta-Jones, Sharon Stone, Jennifer Lopez, Charlize Theron, s.a.
  • Creatiile Roberto Coin sunt promovate prin intermediul unor reviste renumite: Vogue, ELLE, Vanity Fair, Harper’s Bazaar, Marie Claire, s.a.
Colectia de bijuterii Roberto Coin este formata din articole de dama: cercei, inele, bratari, coliere.

Caracteristici bijuterii:
  • Material: AUR 750 - 18kt
  • Diamante (albe, maro, gri) – brilliant cut
  • Cuartz (lemon, fumuriu), prasiolite, ametist, topaz albastru, safire (albastre, negre, roz), turmalina roz, rodolit, onix, ochi-de-tigru
  • Lemn de abanos
  • Email
Colectii: Appassionata, Bollicine, Chich&Shine, Circle of Life, Classica Parisienne, Cobra, Cocktail Ring, Elephant Skin, Fantasia, Giraffe, Mauresque, Pois Moi, Primavera, Roses, Scalare, Shanghai, Tiny Treasure, Turle, Vintage, Zebra.