Casa de moda pariziana Guy Laroche a fost fondata in 1957, iar prin intermediul stilului distinctiv si al calitatii impecabile si-a castigat locul binemeritat in lumea modei. Indraznet, niciodata extrem. Design-ul colectiilor pentru barbati si femei este simplu, structurat si modern.
Grupul Christian Bernard detine licenta pentru crearea, productia si distributia bijuteriilor Guy Laroche pe piata internationala, colectii ce prezinta intocmai spiritul brand-ului.
Grupul Christian Bernard a fost fondat in 1973 de catre Bernard Nguyen.
Pe 17 Februarie 1989, Guy Laroche trece in nefiinta, alti designeri faimosi mentinand stilul si imaginea casei.
Valori:
Universul Guy Laroche reprezinta valorile culturale franceze.
Armonie, Lumina, Atitudine, Calitate, Estetica.
O colectie urbana, design elegant, atentie pentru detalii.
Factori cheie:
o colectie rafinata si eleganta adresata tuturor clientilor
gama extinsa de produse, de la clasic la modern
pozitionare buna a pretului pentru a raspunde tuturor cererilor
o colectie pentru consumatorul direct sau pentru a se oferi un cadou
Consumatorul tinta:
femeia cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani, in cautarea unor bijuterii pe care sa le poarte zi de zi si care se afla in cautarea luxului accesibil;
barbatul de 25-45 de ani, spirit modern dar loial valorilor traditionale, rafinat si atent cu felul in care arata, care tine cont de brand-uri.