1939: Breuning are peste 80 de angajati pentru productia de bijuterii. Manufactura este de un nivel tehnic si calitativ foarte avansat.
1967: Rolf Breuning preia compania de la tatal sau.
1977: Breuning celebreaza cea de-a 50-a aniversare, si avand peste 600 de angajati este unul dintre cei mai mari producatori de bijuterii din Germania.
1989: Marcus Breuning preia managementul companiei, reprezentand cea de-a treia generatie in fruntea Breuning.
1992: Este infiintata unitatea de productie din Bangkok, Thailanda, cu peste 550 de angajati.
2008: In prezent, Breuning are peste 300 de angajati in unitatea din Pforzheim, Germania si 550 in cea din Thailanda (locatie in care productia bijuteriilor se face urmand cu strictete standardele de calitate germane, ISO.
Marcus Breuning se asigura in continuare de respectarea traditiilor in producerea ireprosabila a verighetelor si a bijuteriilor, pastrand acelasi nivel de calitate, expertiza si tehnologie.
Prezentare brand:
Unul dintre cei mai mari producatori independenti de bijuterii, accesorii si verighete din Europa.
Breuning acorda o atentie deosebita calitatii produselor sale (IQ, ISO), in cadrul procesului de fabricatie punandu-se accent sporit asupra design-ului, materialelor si tehnologiei.
Toate modele sunt create folosind platforma CAD precum si aparatura de ultima generatie.
Pentru realizarea bijuteriilor, Breuning colaboreaza doar cu cei mai buni furnizori (pietre pretioase, perle, diamante, metale, etc.).
Breuning este prezent in cadrul a peste 30 de targuri internationale de bijuterii, iar in fiecare an lanseaza peste 7 colectii noi.
Brand-ul, precum si bijuteriile, este promovat prin intermediul presei de specialitate, participarea la targuri si evenimente, training-uri, materiale promotionale, etc.
Colectia de verighete se adreseaza cuplurilor care se afla in cautarea unui simbol al dragostei si afectiunii pe care sa si-l daruieasca in ziua nuntii si pe care sa-l pretuiasca pentru restul vietii.