Feminitate • Romantism • Creativitate • Culoare • Poezie • Pasiune

Istoric:
  • Fondata in 1962 la Nimes de catre Jean Bousquet, in varsta de 30 de ani la momentul respectiv, compania poarta numele unei pasari din Camargue (o regiune din sudul Frantei).
  • Inca de la inceput, Jean Bosquet si-a stabilit ca tel crearea unui brand cu o puternica recunoastere la nivel international, prin intermediul unor produse iconice, in ton cu moda.
  • In 1973 este fondat Grupul Christian Bernard de catre Bernard Nguyen, grup ce detine licenta pentru design-ul, productia si distributia internationala de ceasuri si bijuterii Cacharel.
  • In 2004 este lansata colectia de bijuterii din aur Cacharel.
  • In 2006 este lansata colectia de bijuterii din argint.
Valori: calitate si design excelente pentru un pret accesibil. Gama extinsa de produse. Brand-ul este prezent pe 5 continente in 600 de puncte de vanzare.

Consumatorul tinta: femeia moderna intre 25-40 de ani, ce tine cont de trend-uri, dar nu este o victima a modei si care se afla in cautarea unei bijuterii clasice, dar extrem de creativa.

Puncte cheie:
  • brand frantuzesc renumit (sustinut de o retea de licente: parfumuri, ochelari, decoratiuni interioare).
  • produsele prezinta simboluri tipice brand-ului usor de recunoscut: print-uri, flori, etc.
  • un accesoriu la moda.
  • imbinarea diverselor motive si materiale
Colectia de bijuterii este formata din modele de dama: cercei, inele, coliere, bratari.

Caracteristici bijuterii:
  • Material: AUR 750 - 18 carate;
  • Diamante – culoare H
  • Pietre pretioase, Zirconiu cubic, sidef (MOP), spinel sintetic, onix, Ochi de Tigru
  • Lemn, rasina, email
  • Sticla de Murano
  • Perle de cultura
Colectii: Cach'ette, Feu d'artifice, Jardin des Merveilles, Mille et une Couleurs.