Istoric:
  • In 1921 se naste Guy Laroche in Rochelle, Franta.
  • Casa de moda pariziana Guy Laroche a fost fondata in 1957, iar prin intermediul stilului distinctiv si al calitatii impecabile si-a castigat locul binemeritat in lumea modei. Indraznet, niciodata extrem. Design-ul colectiilor pentru barbati si femei este simplu, structurat si modern.
  • Grupul Christian Bernard detine licenta pentru crearea, productia si distributia bijuteriilor Guy Laroche pe piata internationala, colectii ce prezinta intocmai spiritul brand-ului.
  • Grupul Christian Bernard a fost fondat in 1973 de catre Bernard Nguyen.
  • Pe 17 Februarie 1989, Guy Laroche trece in nefiinta, alti designeri faimosi mentinand stilul si imaginea casei.
Valori:
  • Universul Guy Laroche reprezinta valorile culturale franceze.
  • Armonie, Lumina, Atitudine, Calitate, Estetica.
  • O colectie urbana, design elegant, atentie pentru detalii.
Factori cheie:
  • o colectie rafinata si eleganta adresata tuturor clientilor
  • gama extinsa de produse, de la clasic la modern
  • pozitionare buna a pretului pentru a raspunde tuturor cererilor
  • o colectie pentru consumatorul direct sau pentru a se oferi un cadou
Consumatorul tinta:
  • femeia cu varsta cuprinsa intre 25-50 de ani, in cautarea unor bijuterii pe care sa le poarte zi de zi si care se afla in cautarea luxului accesibil;
  • barbatul de 25-45 de ani, spirit modern dar loial valorilor traditionale, rafinat si atent cu felul in care arata, care tine cont de brand-uri.
Colectia este formata din:
  • Dama: inele, pandantive, coliere, cercei, bratari. (AUR)
Caractestici bijuterii:
  • Material: AUR 750 - 18 carate in 3 nuante: alb (paladiu, galben si roz) / Ceramica (negru, alb sau maro)
  • Diamante
  • Pietre pretioase: onix safir
  • Pietre semipretioase: citrin, rodolit, ametist, topaz albastru, onix,
  • Email
  • Mother of pearl – MOP (sidef)
Colectii:
  • Dama: Attachement, Chuchotement, Echantement, Enlacement.