Istoric:
  • 1888: Parker Pen Company a fost infiintata; avea la baza un principiu, un gand filosofic: "Fa ceva mai bun si oamenii il vor cumpara". George Parker s-a ghidat dupa acest principiu intreaga sa viata.
  • 1889: Parker a brevetat primul sau stilou.
  • 1891: George Safford Parker a gasit un investitor pentru intreprinderea sa – agentul de aisgurari W.F. Palemra. Astfel compania lui Parker a putut sa isi inceapa oficial activitatea.
  • 1898: a fost brevetat capacul exterior al stiloului.
  • 1903: S-a infiintat prima reprezentanta de distributie peste ocean, in Scandinavia.
  • 1917: In Janesville se infiinteaza o noua cladire a intreprinderii, in care sunt amplasate departamentele de productie si cele administrative. Cladirea a servit companiei drept sediu principal pana in anul 1986. In anul 1918 vanzarile anuale au depasit, in strainatate, un million de dolari.
  • 1960: Parker 45 – primul stilou cu cartuse lansat de companie, denumirea lui provenind de la revolverul Colt 45. Functiona dupa principiul "alimenteaza si utilizeaza".
  • 1962: Parker obtine statutul oficial de furnizor exclusiv de stilouri si cerneala pentru familia regala britanica.
  • 1989: In USA si Austria este infiintat Platinum Club. Acesta este unic in bransa instrumentelor de scris, oferind privilegii elitiste si servicii auxiliare proprietarilor produselor Duofold.
  • 2000: Sanford, compania cu sediul in Chicago, cumpara compania Parker in cadrul achizitiei grupului Gilette Company care furnizeaza produse de birou.
  • 2001: Parker a lansat linia Inflection si a extins linia Ellipse cu un roller si un creion
  • 2005: Lansarea pe piata a gamei Latitude. Pe langa aceasta a fost revitalizata si modernizata linia Frontier, lansand noul proiect grafic al penitei.
Filozofia brand-ului:

Stilourile si accesoriile Parker exprima caracterul de lider; sunt destinate persoanelor care se respecta si care au grija constant de imaginea lor. Utilizatorul de parker se simte mai puternic si mai plin de sine. Aspectul produselor Parker reprezinta discretia imbinata cu eleganta subtila. Dintotdeauna Parker participa la cele mai importante evenimente mondiale; se regaseste si in istoria personala a utilizatorilor.
Sloganul sub care a fost lansat brand-ul Parker a fost "Fa ceva mai bun si oamenii il vor cumpara". A obtinut statutul official de furnizor exclusiv de stilouri si cerneala pentru intreaga familie regala britanica.