Istoric:
  • Istoria brandului Rado incepe in anul 1917 cand, in oraselul Lengnau din Elvetia, trei frati, Fritz, Ernst si Werner Schlup, deschideau fabrica de ceasuri Schlup & Co.
  • 40 de ani mai tarziu, in 1957, compania a fost redenumita Rado Uhren AG, iar sub aceasta titulatura a fost lansata prima colectie de ceasuri.
  • Inca de la primul ceas rezistent la zgariere lansat in 1962, misiunea brandului Rado s-a concentrat pe descoperirea unor materiale mai usoare si mai rezistente, ce puteau fi folosite in industria orologera.
  • In 1983, Rado devine membru al Grupului Swatch (unul dintre cei mai mari producatori de ceasuri din lume, cu sediul la Biel, Elvetia, ce are in portofoliu o multitudine de branduri renumite).
  • Odata cu lansarea colectiei Rado Integral, brandul elvetian revolutioneaza industria de profil prin intermediul ceasurilor echipate cu geam safir rezistent la zgariere si bratara realizata din ceramica high-tech foarte durabila.
  • In 1991 Rado creeaza primul ceas din ceramica high-tech de culoare alba in cadrul colectiei Coupole.
  • 2001: Rado eSenza devine primul ceas Rado proiectat fara remontoar.
  • In 2011, Rado lanseaza un ceas extrem de subtire din ceramica high-tech: Rado True Thinline.
  • In 2013, Rado a introdus in productia ceasurilor din ceramica tehnologia tactila, iar apoi in 2014 a lansat un ceas din ceramica, cu tehnologie tactila, ce afisa ora in doua zone de fus orar.
  • Astazi, Rado se bucura de o recunoastere globala, fiind renumit pentru designul inovator si utilizarea unor materiale revolutionare cu scopul crearii celor mai rezistente ceasuri din lume. Rado isi pastreaza in continuare spiritul de pionier, urmand filozofia „daca ne putem imagina, putem realiza”.
Filozofia brand-ului:
  • Designul este unul dintre pilonii de baza ai brandului Rado si este motivul pentru care brandul a primit peste 30 de premii internationale pentru design (inclusiv prestigioasele premii Red Dot Danish Award si Good Design Award). Fiind o companie relativ tanara, Rado s-a concentrat mereu pe aspectul produselor sale, alegand o gama de materiale exceptionale pentru realizarea ceasurilor, materiale care au fost adoptate de-a lungul timpului si de catre alte branduri.
  • Inca din 1986 cand a folosit pentru prima oara ceramica, Rado a dezvoltat tehnologia necesara pentru a produce noi modele cu finisaje mate, din ceramica alba sau plasma high-tech, ce transforma ceramica alba intr-un material cu finisaj metalic, insa fara a folosi niciun metal.
Caracteristici ceasuri:
  • Carcasa: ceramica, titan si otel inoxidabil (placate la unele modele), carbon, precum si combinatii intre aceste materiale. Pentru realizarea ceasurilor Rado sunt folosite doar cele mai bune materiale. Rezistenta este insotita de inovatie, durabilitate si confort la purtare, caracteristici la fel de importante. Inca de la introducerea sa in 1986, ceramica high-tech a jucat un rol important in istoria ceasurilor Rado. Acestea sunt rezistente si extrem de versatile, cu finisaje metalice sau mate, in diverse culori.
  • Diamante pe cadran;
  • Geam: cristal safir;
  • Curea: piele, cauciuc;
  • Bratara: ceramica, titan si otel inoxidabil (placate la unele modele), precum si combinatii intre aceste materiale;
  • Mecanism: quartz si automatic ETA Swiss Made;
  • Functii: data, cronograf;
  • Rezistenta la apa: 3 atm, 5 atm, 10 atm.
Colectii: Centrix, Diamaster, Esenza, Hyperchrome, Integral, True.