Gold is glam


Istoric:
  • In 2001, Simona Rosato, impreuna cu sotul ei Riccardo, pune bazele unei companii, numind-o Rosato.
  • In 2001, Simona Rosato achizitioneaza doua centre de productie din orasul Arezzo, Italia, unul dintre care specializat in prelucrarea artizanala a bijuteriilor emailate, iar celalalt in accesorii precum cerceii sau bratarile.
  • In 2007, brand-ul isi extinde gama de produse prin lansarea unei colectii adresate barbatilor – Rosato Uomo.
  • In 2008, Simona Rosato primeste premiul "Golden Apple", antreprenorul anului.
  • 2007-2008: actrita Demi Moore este imaginea Rosato pentru linia feminina, la nivel international.
  • 2009-2010: actrita Elizabeth Hurley este ambasadorul brand-ului Rosato.
Prezentare brand:
  • Rosato inseamna in primul rand culoare. Iar bijuteriile Rosato combina traditia artizanala toscana si lucrul cu emailul, cu tendintele actuale. Rosato este de parere ca bijuteria trebuie sa se asorteze cu imbracamintea si sa atraga privirea, indiferent daca se opteaza pentru clasica rochita neagra sau o tinuta in culori vii.
  • Bijuteriilor Rosato tin pasul cu tendintele din moda. Colectiile prezinta o gama larga de forme si culori, de la buburuze si posete in miniatura si pana la flori sau combinatii de aur in diverse nuante.
  • Femeia Rosato este mereu in pas cu moda, este foarte sociabila, deschisa la minte, stie foarte bine ce isi doreste sa poarte si folosindu-si simtul estetic stie sa asorteze bijuteriile la tinutele sale.
  • Colectia de bijuterii Rosato intruneste o mare diversitate de modele, culori si materiale, astfel incat nu este niciodata plictisitoare, satisfacand cerintele clientelei.
  • Creativitatea si dinamismul sunt elementele care stau la baza companiei Rosato. Design-ul este conceput astfel incat sa imbine perfect eleganta si rafinamentul.
  • Bazandu-se pe puterea intrinseca a charm-ului si a posetelor Bags, pe maniera de comunicare absolut inovativa in lumea giuvaiergeriei de lux, prin curajul si intuitia care ii sunt deja recunoscute, Rosato a facut un pas in plus: a folosit metodele, stilul, princiipiile de comunicare ale modei.
  • Elizabeth Hurley, actrita, model, stilist si producator britanic este imaginea brand-ului Rosato in campania de promovare 2009-2010. Fotografiile au fost realizate de catre fotografa de moda, Daniela Federici, originara din Melbourne, Australia, renumita pentru stilul sau cinematografic.
Colectia de bijuterii Rosato este alcatuita din articole de dama: bratari, cercei, inele, coliere, charms, accesorii telefon.

Caracteristici bijuterii:
  • Material:
    • AUR 750 – 18kt.
  • Diamante (culoare H, claritate VS1 – colectia Divina)
  • Safire, rubine
Colectii: Diamond, Divina, Eterna.